Life doesn't always go your way

Fråga mig inte vad jag fortfarande gör uppe. Jag borde sova nu. Jag vet hur jobbigt det kommer bli imorgon bitti, kommer inte ens att vakna i duschen känns det som just nu! Jag har som tur är tagit fram kläderna som jag ska ha imorgon, lucky me. Annars hade jag aldrig kommit till jobbet :S Tyvärr så har jag inte fixat maten än. Jag lever numera på mackor, ramlösa och drickyoghurt (y)!

Dagens händelse:

Jag tog initiativ på jobbet idag! :D Trodde att händelsen skulle ta flera dagar att samla mod till, men äntligen. Det känns befriande, gud vad jag är lättad! Nu känns det som om allt går mycket lättare med en gång.

Kanske inte speciellt rolig "dagens händelse" idag för er läsare men klart ett stort framsteg för mig i jobbet, alltså roligare för mig! To bad om ni inte gillar det ;D Kanske ett snabbt inlägg dimper ner imorgon bitti. Tidigt som tusan, ja innan klockan åtta! you heard me boy!
Godnatt nu ska jag göra mackor och sedan springa till sängen och sova :o)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad gjorde du på jobbet då! :D

Tell mee, jag vill veta! :*

2009-07-22 @ 23:18:50
URL: http://matildajarback.blogspot.com/
Postat av: Svar till Matilda

Tyvärr gumman, jag får inte berätta om saker som händer på jobbet ;D annars hade jag gärna gjort det.

2009-07-23 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0