love is in the aiiiir!

*Suck*, hur underbart glad blir man inte när man kommer hem och hittar en VeckoRevyn på bänken i köket?! Min alldeles egna favorit tidning. Massa skvaller, mode, nyheter, korsord, träning och de autentiska berättelserna. Men favoriten är såklart Louise Bratts välkomnande precis i början av tidningen. Måste kolla ifall hon har någon blogg. Emellan raderna som jag skriver så sitter jag samtidigt och småläser och skrattar åt vissa specifika saker i tidningen. Underhållande? oooooja!.
Nu har jag faktiskt kommit så långt så att jag sitter och löser korsorden. Inte för tävlandets skull utan för att det är så avkopplande samtidigt som man håller igång hjärnan. Ramlösan flödar och musiken exploderar ut ur högtalarna! Detta är såå skönt :) Om en stund blir det morden i midsummer. Tjaaaao.

/ LizetteSofia



Louise Bratt -Chefredaktör på VeckoRevyn! I adore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0