one turn

Sedan några år tillbaka har jag känt precis samma sak. Det har inte förändrats speciellt mycket. Det hjälper inte att säga nej till sig själv i detta läget. Det gäller att ta för sig så länge man är ung och kan leva livet! Dock inte förstöra det. Ååååh, väldigt jobbigt läge. Såklart kommer jag inte att göra det, men det lockar!
(Ja, jag är medveten om att ni inte fattar ett dyft om vad jag snackar om, men jag kan tyvärr inte avslöja vad det är det handlar om). Ni kan relatera till er själva om ni har någotning att relatera till dvs.

Nästa fredag blir det färgelanda cup och snygga killar :) me like. Dansa tills fötterna blöder både in- och utvändigt! Nu får vi fan komma längre än förra året tjejer! eller vad säger ni? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0