pust*

Woho, ojojoj vad härligt!

Just nu har jag precis gjort klart en smoothie och äter lite kanelknäckebröd. Tidigare kände jag mig så fruktansvärt sugen på att ge mig ut på en joggingtur. Sagt och gjort, jag snörade på mig mina springskor och begav mig ut i kvarteren! Det kändes otroligt skönt, dels att få komma ut och dels att få röra på sig. Dock kändes det att det verkligen var längesedan jag tränade. Men man måste ju hitta motivationen, eller hur? Det är det ju inte kul att bara ge sig ut för att man känner att man måste göra det. Jag tycker motivationen är a och o! Ja, jag snodde lite av detta ifrån Blondinbella men so what?! xD jag tycker likadant, vad kan jag göra åt det? absolut ingenting. Get over it! ;)

Jag känner mig så himla uppiggad just nu! skulle kunna göra vad som helst nu. Fast tyvärr är det ju kväll.. attans.
Nej nu känner jag att suget efter min smaskiga kvällsmat börjar gå överstyr nästan. Kanske att jag sätter mig ute på altanen och läser lite samtidigt?! hmm, det återstår att se.

Kolla in min blogg imorgon, då kommer jag skriva lite om vad jag tycker om triologiböckerna "Pojken som kallades Det" bl.a. Tror jag. Mycket är ju om misshandel och missförhållanden i familjer. Det är en viktig sak som David Pelzer skriver om, han är en stark människa som vid 4 års ålder bestämde sig för att överleva till varje pris! Gripande till 100! Läääs.


Hell yeah! motivation till 120% !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0