... queen of pop miss Britney Spears!





Suck. Jag vet inte ens hur jag ska påbörja detta!? Jag ska försöka..jag sa försöka.. ta det kort.
Detta var förmodligen, tveklöst, det bästa jag har varit med om! jag menar.. wow! Hon vet verkligen hur man får igång folk!
"Cirkusen" började med att arkobater och överstarka människor osv intog scenen och charmade publiken med sina konster. De värmde verkligen upp oss alla! Det var allt ifrån clowner på rullskridskor till sjukt snygga dansare i pausen.
När det väl skulle bli tur för Britney så började spektaklet och alla, aa verkligen alla blev hysteriska! När hon firades ner ifrån taket i en liten sak så tror jag att jag skulle svimma. Det var stort för mig! riktigt stort!

Hela hennes konsert var med ett ord: mäktig! Så fort hon försvann ifrån scenen blev folk besvikna och oftast slutade det med att hela globen stod och klappade händerna, skrek och stampade i marken så det bara dööööna om det ;D Det var kul att se. I slutet av allt stod alla (även de som hade sittplatser) upp och dansade med till hennes gryma uppträdande! Hon vet verkligen hur man underhåller. En riktig performer! Like it or not, it ain't gonna stop!


När jag såg henne på scenen och hur kul hon hade så blev jag helt trollbunden, jag kände ett plötsligt behov av att jag ville få göra precis det som hon gör, någonting som man lever för och kan göra andra personer glada för ens passion. Vilken kick det måste vara, att stå på scenen och dansa och sjunga och veta att alla älskar en och att de är där för just din skull och skrika ditt namn. Leva för stunden! Försök inse hur mäktigt det måste vara. Ja, tyvärr är jag medveten om att det aldrig kommer att inträffa i min verklighet, men drömmar får man ju alltid ha, eller hur? Men tänk, tänk att vara i Britney's (eller vem du tycker är riktigt bra) situation och få turnera jorden runt och .. aa. You get it! men iallafall, snacka om att bli inspirerad! :)

<3

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0