^^(

Gooooodmorgon!

Jag ber om ursäkt för att det inte kom det utlovade inlägget igår kväll heller. Det hände lite saker på kvällen och jag orkade inte med någonting. Jag gick och la mig nästan direkt efter att jag kom hem, jag var utmattad!

För en liten stund sedan så vaknade jag och sitter nu och har jag precis ätit lite frukost. Mackor är gott :) Ikväll blir det väl fest vid dalsjön. Vi får se om vädret tillåter. Träffa folk är alltid trevligt så vi hoppas ;)!!

Nu ska jag berätta en sak, igår när jag åkte buss hem så satt jag och pratade med Markus Svensson. Helt plötsligt ser jag att vi har kommit så långt att jag skulle trycka på stopp-knappen. När jag sträcker upp handen för att trycka på stopp så funkar den inte. Såklart! vad skulle det annars vara? Så jag böjer mig fram till sätet framför och trycker på deras knapp, ingenting händer. I ögonvrån så ser jag en annan försöka. Funkar inte där heller. Så jag hojtar väl till och ber busschaffören stanna. Såklart så fortsätter idioten i en jävla fart förbi! vad gör jag? jo jag ropar och säger att han ska stanna bussen för jag ska av! Då ropar någon jävla tjej: "du kanske ska prova att trycka på stopp?!" VAFAN TROR HON ATT JAG HAR FÖRSÖKT??? ÅÅÅÅÅHHHHHH!!!! HATA. Jag blir så jävla irriterad på sånt. vad tror hon egentligen. En sak som jag verkligen hatar med tjejer är att de kan vara så jävla irriterande och sarkastiska och... bitchiga. För det var precis vad hon var. Där satt hon och lekte perfekt och var .. ni vet hur irriterad man kan bli på vissa personer. Nästan så man bara vill slå till dom.    Ni skulle sett mig. Jag var så jävla arg på henne. Hon verkligen satt där och svängde med sitt hår och det skrek om henne: snälla, ge mig uppmärksamhet!. Så jag frågade henne: "Men?!! Vad tror du att jag och de närmaste här har försökt?!" Ibland undrar man. Sedan började folk skratta. Dock vet jag inte åt vem.  Men helt plötsligt så trycker Markus på stopp igen och då funkar den igen. Jag blev så fruktansvärt generad! Jag hatar att bussarna typ.. glappar eller vad det nu är. Ena stunden funkar den och andra inte. HATA. När jag sedan skulle gå av så kollade alla, och då menar jag verkligen alla i hela bussen kollade på mig! Folk hade vänt sig om och kollade. Vad har folk för intresse? jag menar.. hur ofta händer inte dessa saker? måste de kolla på mig som om jag vore ett cirkusdjur? har de inte bättre saker för sig? orka. Suck* när jag sedan hade gått av så fortsatte alla att stirra på mig. Jag höll på att explodera för att jag tyckte att det var så pinsamt och så var jag arg! MAAH.. aja. Om en liten stund så ska jag börja skriva på min utlovade "Det".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0