våt katt och...torr häst?! = dry martini kanske? :)

HejHejHallå!

Ja, jag är den våta katten, jag ser verkligen ut som en för jag har precis kommit ut ifrån duschen. För en liten stund sedan var jag i stallet hos hästen. Igår hade jag nog sagt att det var tvärtom i rubriken med tanke på hur mycket det regnade! Jag har precis unnat mig lite helglyx och målat naglarna neonrosa, asnice :D tyvärr blev det ingen bra bild så det skiter vi i. Jag köpte tre asfina nagellack i vbg med olika rosa nyanser och jag har inte kunnat använda det pga av jobbet :( men nuså!

Nu ska jag och mamma lyxa till det ännu mer. Vi ska göra egna pizzor á la oss och kolla bra filmer som inte pappa klagar på för han är inte hemma! Så ska vi äta massvis med godis och dricka läsk tills vi spyr. Mys va? :) Bilder kommer senare. Pusshej

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0