zazacka..?

Nej men, god eftermiddag ni söta små läsare! :O)

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar vid middagsbordet. Det blir kalasbiffar med bacon, potatis och vitlökssås. (Anna du får hålla andan ;) Ikväll blir det utgång, eller tja, en liten iallafall för jag ska till Anna och kolla på hyrda filmer och ha allmänt trevligt! Låter finfint va? :)
Gårdagen för övrigt var great, väldigt mysigt. Dock var inte the wedding crashers den bästa filmen att se på en mamma-dotter kväll xD Men vi slog istället över till femman och kollade på Gangs of New York. Den var verkligen bra, leonardo dicaprio slutar aldrig att vara snygg, grrr! ;) Det kommer lite bilder ifrån vår mycket lyckade kväll med pizzabakning som var vääldigt god :) roma släng dig i väggen x) nu ska jag äta så det blir uppladdning om några minuter och sedan bär det av till anna. Om ni vill veta så luktar min händer häst mojs. någon äcklig salva BLÄÄ!

Pöööss

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0