9BÄÄÄÄST

Idag hade vi då fotbollscup i skolan, 9B ägde sönder! Vi förlorade inte en enda match... däremot blev det oavgjort 2 matcher och en vinst vilket gjorde att vi tyvärr kände att vi var tvungna att lämna plats åt de mindre! Sagt och gjort! Men vi lekte lite innan, 4-0 hoppas det känns bra sjuorna xD mohaha! I'm the devil in the sky,Oh yes I am! hihi. I'm not pop, I'm hiphop!!!! hihihaha! Jodå, jag är påå!

Det kändes bra att sluta mer än två timmar tidigare idag! Gick på en lektion idag. Resterande tid var fotboll, sedan fjäskade vi sönder hos lena och fick åka hem istället för att ha NO med Christoffer. Förlåt, men vad skulle vi göra? "leka!"..????????? Nejtack. Vi har lektion med dig imorgon, du får träffa oss då istället!

Aja, nu ska jag kolla på film, äta popcorn och nötter och ..ta en ibumetin.. fick helt plötsligt huvudvärk.. mysko! Never mind, det går över ;D Nu ska jag fokusera på tv och sen ska jag spela the sims 2, det var verkligen åååååår sedan! hihi, TJAAAO!




Jag fick heeelt plötsligt lust att bomba bloggen med kort..
Hahaha, jag kan inte sluta digga grisen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0