ÅÅÅÅÅH!!

ÅÅH VAD JAG HATAR MIN MOPPE!
Jag blir så jävla trött på skiten! Den funkade inte överhuvudtaget innan, nu har den varit på inlämning men nu funkar den inte fortfarande. Den har inte körts en enda gång sedan skiten varit inlämnad och den startar varken på kicken eller elstarten. Jag blir så sjukt trött. Hatar skiten. Jag skrotar den snart och köper en helt ny. Så får någon trimma den eller någonting. Jag orkar bara inte mer! Jag måste ju ha den mer än någonsin nu i sommar. Jag har träningar, jobb och kompisar som man vill åka till. Bad i skansa eller in till stan när inga bussar går!?
Cutta!!!!!

Vill ligga ute och steka just nu men såklart så är inte min bikini tillräckligt torr. Finns det någonting värre än att ta på sig en blöt bikini? nej faktiskt inte!. Greaat, allt är bara great!

Ikväll blir det iallafall match med tjejorna, som vanligt blir det titta på som gäller för min del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0