DAAGENS KOMMENTAR!!!

Godkväll gott folk, jag kom på dagens kommentar! :D
Den är ifrån min lilla söta kusin Agnes:

Jag och Agnes spelade fotboll med tennisrack av plast (som ni kan se på bilder i det tidigare inlägget). Hon och sin syster har lite svårt för att säga vissa ord men någonting som jag reagerade starkt på var just detta som hon idag sa klockan 11 (cirkus). Enjoy the story ;)

Jo, som sagt vi spelade " fotbollstennis" (mitt egna ord från och med nu) och plötsligt så for bollen in i häcken, eller ska man kalla det för häck kanske? i vilket fall som helst.. kommentaren som hon hade var:
- Faan, nu hamnade den ju i byxkarna!!! :O
Hahahahahahahaha, förstår ni var sött och sjukt kul det var? hon var helt lugn när hon sa det! Men just ordet Byxkarna, säg det några gånger så kanske ni hör hur likt det är egentligen! 
 
 Ni anar inte hur kul jag hade. Dessutom har jag nu märkt när jag har kommit närmare varandra vem av tvillingarna som är lik vem av sina bröder. Agnes är sjukt lik Alex om ni ville veta. De pratar likadant och är ruskigt lika till utseendet också! Men sättet som de är... alltså, vi satt och kollade på Bambi och Agnes talade om exakt heeela tiden vad som skulle hända och upprepade 711112565666523ggr vem som var vem. Jag var sååå irriterad fast jag fick bita ihop, jag visste ju att hon bara menade väl och aa, det går inte att bli arg på henne xD Ni ska se hennes smile gropar! Lööööv them!!!

Nattinatti people, det är en dag imorgon också. Jag lovar att vara en duktig uppdaterare, tror jag :S aja, cheer's up!

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0