för vi har tagit studenten...

Önsketänkande, aa helt klart!
Efter skolan så kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem och vi bytte om, sedan bar det av till Anderstorp. Min kusin tog studenten, lucky her! Blev avundsjuk när de glatt sjöng "för vi har tagit studenten, FYFAN vad vi är bra!". De verkade ha så fruktansvärt kul, men det verkade också sorgset. Nej jag tycker det är jobbigt. Men iallafall, det blev uppehåll just när de gick ut och sedan i slutet så började det dugga lite lätt! Dock var inte ett paraply någonting som behövdes, happyhappy. Amanda var väldigt fin, älskade hennes skor!! För att beskriva de kort: underbara och barbielika! Skulle i och för sig inte kunna ha på mig dom, skulle få ganska ont i fötterna skulle jag tro.

I alla fall, jag fick träffa the wordfamous adam idag + hans flickvän. Hon verkade trevlig! :) bra adam! ;)

Vi åt god mat och jag var ett tag som en fotboll, rund och aa rund xD Sedan när maten hade börjat smälta så var jag mer som en amerikansk fotboll! (y) woho! Men nu är jag .. någonting annat.. typ en.. badmintonboll!! Lätt och smidig, önsketänkade åter igen! ;) hahaha.

Imorgon får jag försöka hitta några kompisar att leka med. Jag fyller jag ju år imorgon, då vill jag ju inte sitta hemma och uggla med familjen, no offence! Ska ha lite släkt hemma vid 14, men sedan.. då jääävlar! Jag ska tagga party eller nått! :D Pussheeeej, tomorrow will be another day! a better day! nu ska jag sussa kudden!
à revoir. - . Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0