I natt smäller det!

I morse var jag och Beckan på vårt blivande sommarjobb och skrev anställningsavtal. Vi var helt lost, eller iallafall jag xD

Nu sitter jag och packar mina saker tills i natt :) Senare ikväll ska jag till FannyBunny! Vi åker sent inatt, jag ska sova hos Fanny, eller aa, sova och sova. Vi får se hur det blir med det! Vi kommer nog vara väldigt uppspelta! :D
Jag kommer, som ni kanske förstår, inte kunna blogga någonting, antagligen. Vi vill ju vara ute i solen så mycket som möjligt :) Jag börjar få resefeber :D:D:D Det kliar i fingrarna, jag ska flyga snart igen :D:D WOHOO. Fanny och jag kommer att ha så jävla kul. Ni skulle se våran finfina dans som vi har kommit på som vi ska göra i planet xD hahahaa. Ja herregud!

Jag kommer sakna er alla, tror jag ;) Det kommer bli så underbart skönt att bara tänka på sig själv och koppla av och njuta! me like. Solasolasola, badabadabada!!!!



Hur underbart ser det inte ut att vara då? fem stycken poolar och 500meter till centrum och stranden! Havsutsikt! me like more than ävah! :D:D:D Pusshej!!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0