mästerkocken Lizette..

aa, vad ska jag säga? jag är bäst! Jag lagade precis mat, chilipasta med kyckling.Mumma. För första gången ever så rensade jag en grillad kyckling :S läskigt, äckligt, men jag klarade det. Jag försökte tänka på att jag skulle bryta tillbaka någons ben som blivit brutet eller någonting. Men i själva verket så bröt jag av ett :S Bläääääähk! För övrigt blev maten skitgott när man lyckades sorla bort bilden om hur kycklingen en gång hade sett ut! (y) toppen! I know you want me as your housewife! surt för det tänker jag inte bli!! Mohaha!

Nu ska jag ta och sy klart mitt täcke. Har knappt ingenting kvar, den ska in imorgon för en slutgiltig bedömning! Den blev förvånansvärt fin! :) me like! Ikväll blir det Veronica och pojkarna, ska bli skojsigt! :)   Haaaare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0