solvärme

Woh, snacka om att det har varit varmt idag!
Idag blev det gymmet på idrotten, det känns just då i kroppen men hur underbart hälsosam känner man sig inte efteråt?

Vi hade prov på morgonen, det var ganska lätt men jag utnyttjade tiden till fullo, as usual! En konstig sak var att vår lärare frågade om jag + några till, ville fortsätta att skriva på onsdag!? Jag menar, hur rättvist är det? Visst det skulle väl vara kul så men hur rättvist är det mot resten av klassen? Först om främst så har vi ju fördel att vi har sett upplägget av frågorna. För det andra så har de som fortsätter att skriva mycket mer tid att plugga. Det var inte rättvist.

Vi fick dessutom reda på lite betyg, lika nervöst varje gång!

Efter skolan bar det av hem en snabbis för att kasta i sig lite mat och sedan åka vidare till mickan. Problemet är den att min moppe inte startade och därför kunde jag inte komma iväg i tid. Det slutade med att mickan fick åka vidare in till stan utan mig och jag fick komma efter med 159:an! (y)  Det blev inte lång vandring på stan utan vi kastade oss på nian för att åka till kippesjön.. men det blev att vi åkte till mig *host*syster*host* istället och hämtade en bikini! XDXDXD Sedan tog vi bussen tillbaka till torget och tog den andra nian till, nej nu blev de fel. Vi skulle tagit den bussen men vi bestämde oss för att åka till almenäs istället! Det blev inget bad, det var för jävla kallt! :S

Tillslut blev det tjockistimma på Tellus :D Kebabrulle!!! ruskigt gott och mättsamt.

Nu mot slutet av dagen så tog jag bussen hem strax efter 22 och jag höll på att missa min hållplats eftersom varken de jävla stoppknapparna framför eller över mig !! göööött. nej. Som tur var så såg en person på andra sidan min panik i ögonen och tryckte på stopp! Pust, tack!

Nu efter detta lååånga inlägg ska jag få min skönhetssömn ;) hihi! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0