15/6-09

Jag var ju på liseberg igår som sagt! Det var mycket trevligt. Valde dock att inte åka hanghai. Det såg jävligt tråkig ut och en väntetid på 15 minuter för någonting tråkigt som man inte ens får det där suget i magen för hade jag inte lust att lägga ut!

Åkte däremot höjdskräcken en gång :D Jag är så stolt och den är ju så jävla go'. Jag är livrädd för höjder men det är ju det som är grejen med nöjesfält. Man ska tänja sina gränser, göra det man inte trodde sig vågat!  Jag var livrädd på vägen upp. Det var ju så grymt högt och man såg sjuttioelva meter bort och allt var vingligt och ... aa! you get it!    
2-3 sekunder efter att grejen har släppt och man faller så får man den här underbart härliga känslan i magen och all rädsla går över till lättnad och typ.. njutning. Tolka inte fel, tack! Men poängen som jag komma fram till är att man känner sig så självsäker efteråt, alla spärrar har släppt, man känner sig så befriad. Jag får en känsla av att jag kan klara vad fan som helst efter det! Lööövly, i'm just telling you! 

Vet ni vad? vill ni verkligen veta en sak? ....egentligen skiter jag i om ni vill veta eller inte för jag skriver vad jag vill på min blogg!!! sanningen är hård! Jag vann en chipspåse (sourcream/onion) och på första försöket vann jag en stooor kexchoklad :D stjärnvinst!! Happy face!!! :D första gången jag vinner en stjärnvinst och det var verkligen på den som jag ville vinna! I'm the best!

Nej nu får jag fortsätta packa :) Tjaaao


Det kallas 66 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0