091103 (- tror jag håller på att bli förkyld också :( )

Hej och hå. Står här inne i biblioteket och kollar facebook m.m. Mamma kommer om en stund och kör mig upp till lasarettet, jag ska nämligen få ett nytt träningsprogram :) weei jag längtar tills jag börjar träna! Synd bara att jag börjar med APU:n nästa vecka.. det kanske inte alls stämmer med öppettiderna på lasarettet.. *suck*.

Efter att vi har varit på sjukgymnastiken så ska jag och mamma en sväng ner till stan. Mamma ska kolla .. skor tror jag att det var.. kommer inte ihåg. Men vi skulle till Team Sportia anyway. Jag ska också passa på att kolla in stoora gosiga jackor in the mean while :) Vill ha en varm och mysig nu som man kan variera lite vartannat. Brun tror jag också.. mm aa det låter bra ;)

Nu ska jag bege mig utåt och kolla läget. Mamma kanske har kommit? ;O
Ikväll blir det sång :) och sedan´plugg. Har engelska tills imorgon och psykologi tills fredag. Buuu. Vi hörs senare! Pööössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0