091106 - datasalen de närmaste timmarna på fredagsmiddagen. Great x(

Hallå där ute!

Sitter i skolan nu och skriver psykologi fast jag har slutat för dagen. Tråkigt, jag vet. Det är nämligen sista dagen för att lämna in sin psykologisak till vår lärare. Ja, man kan tycka att jag är ute i sista stunden men vi fick faktiskt uppgiften i tisdags och har jag haft fullt upp. Igår satt jag och försökte skriva massa men fan vad svårt det är. Verkar som att alla i klassen är enade om att uppgiften är lite i svåraste laget. Men det ska väl kanske det ämnet vara? 

I vilket fall som helst. Jag har laddat upp med musik, godis och dricka. Just nu massa tjöt i datasalen så vi får se om det går att koncentrera sig.. även med musik. MAAAH. 
Aja. Jag får väl sätta igång nu så att jag kan bli klar någon gång idag xD haha. 

Ikväll blir det myskväll hos systra mii :) mysigt värre. Längtar! 
Vi hörs senare!!
Pösshaaj
XOXO Lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0