091109 - första dagen på APU:n

Hej igen,

tänkte att ni saknade mig redan så jag tänkte bomba ner ett till inlägg i eran dator, bra va?
Jag gick ju ut på APU idag, var på trandareds hemtjänst. Det är lite lurigt i början må jag säga! mycketmycket.
Mamma skjutsade mig dit idag för jag hade verkligen INGEN aning vart jag skulle vara! :O Men jag (rättning: mamma) hittade lokalen direkt.
Det började med massa genomgång av lokalerna m.m. och sedan fick vi äta. Ja, så lång tid hade det tagit. Jag åt halv 12.
Därefter hängde jag och 2 andra tjejer ifrån skolan på några ifrån hemtjänsten och hjälpte till med de saker vi kunde eftersom att det var första dagen. Det var inte mycket att göra om man säger så.. vad skulle jag egentligen kunna göra första dagen? hälsa på folk och plocka fram mat.. typ sånt. Men snart tror jag att det blir ändring på det.

Imorgon har jag en A.tur vilket innebär att jag börjar klockan 7 på morgonen och slutar halv 4. Pjuuuh, jobbigt att gå upp såå tidigt. Det är jag ju inte van vid. Det innebär att jag kommer få gå upp halv fem, *stooorsuck*.

Jaja, ska gå och lägga mig vid nio ikväll.

Vi får höras imorgon,
Pöösshaaj
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0