091109 - sammanfattning av helgen

Hej där ute!

Har inte uppdaterat på läänge tyvärr men jag hoppas att ni inte har avlidit i min frånvaro.
I fredags satt jag i datasalen tills 15:20, det var inte dåligt det kände jag! Sedan bar det ju av till Jenny och det var jättemysigt och vi åt jättegod mat - kycklingvraps - och så såg vi på grymt roliga king pow! sevärd till 100, iaf början. Höll på att dränka hela deras vardagsrum med dricka som jag höll på att spruta ut ur munnen vid ett skraffanfall xD

I lördags var jag med matilda and the gang på mariedal cup, matcherna var rätt så sega och inte så bra tempo. Tur att jag hade sällskapet då. Sedan igår så var jag på mariedal cup igen, man var ju bara tvungen att se finalmatcherna. Det var jag, magnus, blacken, floberg, anton och Olle. Fint gäng va? ensam tjej x) men det är trevligt. Matcherna var så mycket bättre dessutom eftersom att alla bra lag hade samlats (y) melike.

Sedan bar det av till D-fors för att öva inför lucia. Skojskoj.

Pööööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0