091111 - early morning

Gooodmorgon där ute!

Klockan är 06:09 och jag har varit uppe den senaste timman, härligt (y)
Snart bär det av till jobbet (APU) på trandareds hemtjänst och visst lär det bli full fläkt?! Hoppas det iallafall, gårdagen var lite seg just på morgonen. Jag har ännu inte börjat, ex.vis duscha vårdtagarna än utan mest observerat "tekniken" på vissa saker. Inte bara när det gäller duschning vill jag tillägga.

Eftersom att vi är ute väldigt mycket och går mellan vårdtagarna så har jag märkt att det är väldigt kallt och min jacka inte är lika varm som den var förra året.. så därför köpte jag mig en ny igår :) Helt underbar, lite längre också vilket är klart ett plus! Har faktiskt letat efter en ny jacka ett tag nu men inte hittat den perfekta. Har haft en klar bild i huvudet om hur den skulle se ut, den uppfyller inte riktigt hela bilden om man säger så men den är.. den är en som jag ville ha. Självklart betalar jag den själv :) inget mamma-jag-vill-ha-denna, inte. Nähä ni :)

Jag har en bild på den men eftersom att jag inte hittar kabeln i mörkret så får jag föra över bilderna senare idag. Just det, köpte även en stooor halsduk á la gina och likaså ett par jeansleggings, svarta of course :)

Men nu måste jag ila. Har inte tagit på mig kläderna än och jag ska vara vid kiosken tjugo-kvart i sju :S

seeyah!!
XOXO Lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0