091111 - put on your jacket.



same pic, but with som magic ;)


Hello again :)

Tänk att det var mer än 12 timmar sedan jag satt här senast. Då var den 06:09 och nu är den 18:26 :O (iallafall när jag började skriva) lite häftigt va? nej precis vad jag också tyckte, inte så häftigt. Men iallafall, jag lovade ju bilder på min nya jacka och här är den, såg också att min nya supermysiga halsduk också fick vara med på bilden. Denna bilden togs igår kväll efter att jag kommit hem ifrån stan så kvalitén är inte den bästa, tyvärr. Men ni ser ju lite hur den ser ut eller hur? Det är väl huvudsaken antar jag.

Andra dagen på APU:n och det börjar gå bättre nu, nu känner jag ju igen nästan alla vårdtagare och det känns bättre. Det är fullt ös precis hela dagen och man hinner aldrig slappna av riktigt. I för sig, det är tur för annars känner man hur tröttheten sakta kommer smygandes och då är man fast en bra stund. Eftersom att vi åker ifrån Hulta till Trandared så åker vi ju bil så det är en liten fälla för bilar är ju verkligen sövande. Uscha. Jaja, men nu så börjar det gå bättre iallafall, det kanske jag sa?

Man blir trött av att jobba och slita hela dagarna så efter grey's anatomy (som för övrigt börjar om 2 timmar och 2 minuter) så ska jag sova, sängen.. du är efterlängtad! <3

Vi hörs mer imorgon, uppdatering kommer
XOXO Lizette

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack vad söt du är =)

2009-11-11 @ 22:57:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0