091112 - strike a pose


det fick bli en bildtagning á la fjortis men såhär ser jag ut för tillfället, mysigt gäller efter jobbet :)

Hejhopp!

Nu är arbetsdagen och även första arbetsveckan slut (y) det ska bli skönt att få sova ut lite extra länge de följande dagarna. Fast just det, jag ska ju faktiskt träna imorgon i stan klockan tio, det blir lite svårt att sova ut då. Jag jobbar i vilket fall inte förrän måndag igen vilket är otroligt skönt för jag har så ont i mina fötter vilket också har gett mig ryggont och allt detta är pga mina förbannat dåliga skor och massa gående. Imorses trodde jag att jag gjorde ett klokt val att ta de skorna, de kändes ju så sköna just då, men redan efter första rundan så motbevisades jag. Suck. Har haft ont i magen i nästan hela dagen också.. typ krampaktigt.. väldigt konstigt. Så nu har det hamnat en varm vetesäck på den lilla magen, värmer så skönt :)

Ja, vad ska man mer säga?
Jag har fullt upp idag, ska göras massor i mitt rum bl.a. ta bort glasbortet i mitt rum, sätta upp LYCKA på väggen, påbörja läxläsande, handla, hmm.. kommer inte ihåg mer.. men jag ska iaf påbörja en filmrecension i svenskan men jag kan inte bestämma mig vilken film jag vill se. Vill ni bidra till en del av mitt beslut? hjälp mig.



 Come on people, hjälp mig. Vilken skulle du skrivit om?
En officer och en gentleman, Angels fall, på spaning med Bridget Jones, rånarna, King Kong eller Notting hill? Jag är ju personligen förälskad i Notting hill men skulle vilja prova att skriva om någon annan mindre känd, eller en klassiker eller en som är så bra att den faktiskt har fått 4 oscar nominationer. Help me out!


Tänkt bjuda på denna innan också! cutiepie eller vadå? GRRRR... x)


PÖÖÖÖÖSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0