091113 - friday 13th.


Ogräset försvinner tydligen inte heller på hösten x)

Hejhopp :) Hur underbart är det inte att det snöar? om det nu bara ligger kvar så blir det prima (y)

Jag tog inte någon längre sovmorgon idag utan gick upp vid kvart i åtta och fixade lite saker. Sedan tog jag mitt pick och pack och satte mig på Dalsjöbussen tio över nio in till stan för lite träning. Otroligt skönt att få komma igång igen. Har ju inte varit där på hela veckan så det var skönt med ett riktigt pass :) jag har t.o.m fått stryka övningar. Jag är bäst!! ödmjuk? haha

Alldeles strax kommer morfar och kör mig till g-hester. Det är typiskt att Målsrydsbussarna går så dumma tider. Jag ska vara inne i stan före tio i fyra (ska sjunga) och bussarna härifrån går 13:51 och 15:51 eller nått sånt. Kasst. Alltså får jag ta Dalsjöbussen åter igen. Tur att man har musik för hur många är det som åker IN till stan vid den tiden? inga jag känner iaf, hem däremot? massa. Kanske träffar någon rolig på södra, vem vet?
I vilket fall som helst.. har frågat Mona och Alexandra om de vill ta en fika med mig lite senare, hoppas att de kan för det var längesedan känns det som.

Märker nu att det slutat snöa och inte en snöflinga ligger kvar på marken. surt.
När jag skulle hämta posten så märkte jag att det är några blommor på vår tomt som fortfarande blommar.. säger man så? hmm.

Nu ska jag klä på mig lite andra kläder och så ska jag bege mig utåt mot morfars bil, han kommer alldeles strax!!

Need to hurry,
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0