091114 - cut if off

åh, jag blir så trött på denna datorn. Ibland när jag skickar iväg ett inlägg så tar det år och dagar innan det händer någonting och när det väl kommer till den punkten då det faktiskt händer någonting så kommer det självklart: "sidan kan inte visas". ÅÅH HATA!!!

Jag som var på bra humör och hade skrivit värsta skojsiga inlägget och så försvinner allt. Jag kommer väl inte ihåg vad jag skrev, inte allt iallafall. Suck och pust.

Men nu försöker vi tänka bort det och se det ljusa i det hela: jag kommer ihåg en sak iallafall, jag ska klippa mig!! :)
Tog äntligen beslutet att jag skulle göra någonting åt mitt hår och nu ska det klippas på fredag! :) Det blir inga gigantiska förändringar, men luggen ska kapas en liten bit, första "jacket" blir vid kindbenet ungefär! Så det blir lite uppklippt, kortare. Helst liiite i topparna men inte för mycket. Det blir förhoppningsvis bra :) Sedan ska jag fixa tid för färgning av min utväxt (y) haha. intressant yeah? På fredag sker också detta: jag ska på New Moon med jennyw och hannah (tror jag att det var). En biljett gav vi bort till någon, antagligen hannah då, för mickan ville inte gå på den .. men det blir trevligt i vilket fall :) längtar!!

Nu ska jag skriva klart veckans APU - anteckning. Det måste ju också göras innan man glömmer av allt, även fast det kanske inte riktigt är det som man vill spendera sin lördag med.
Sitter i förövrigt och väntar på att Veronica ska komma hem ifrån skövde där hon har spelat match. Tänkte ta och våldgästa hennes hus en lördag som denna :) hihi.

Vi hörs mina små pussgurkor!
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0