091115 - :)

Hallå där ute!

Ni måste ha sovit läänge nu inte sant? hihi.
Det blev dåligt med uppdatering idag, jag vaknade halv tolv ungefär och sedan var det fullt upp. Tvätta håret, äta frukost, göra sig i ordning inför restaurangbesöket, klä på sig, blåsa håret.. ja ni fattar! Vi "barn" i familjen bjöd pappa på grekiska restraurangen Tavernan här i Borås som försenad farsdag-present. Det blev väldigt lyckat, jättegott! Det var första och absolut inte sista gången jag åt där. Speciellt Souvlakin, underbart säger jag bara. Ni måste prova någon dag!! :)

När jag väl kom hem så skulle det fixas hos djuren och mojs . Sedan bar det av till Dalsjöfors för att öva inför lucian. Vi ska sjunga på marknaden på Skenstaboa på lördag klockan 11:00 så om någon vill komma dit och kolla så är ni välkomna! :)

Nu är jag allmänt trött vilket det känns som om jag alltid är :S intebra. Men eftersom att jag ska upp tidigt imorgon, halv fem - kvart i fem som vanligt, så ska jag dra mig mot sängen snart. Tanken var att jag skulle tagit ett varmt bad när jag kom hem ifrån övandet men jag orkade inte med det nu när jag kom hem. Det tar bara tid att spola upp vattnet, lat!! Nej men jag tar det imorgon istället när jag kommer hem ifrån utvecklingssamtalet som väntar. Ångrar mitt beslut just nu, skulle tagit ett bad, hur skönt hade inte det varit? rätt skönt!!!

Nej, nu måste jag dra mig!!!
Lovar att uppdatera bättre imorgon, men jag kan dock inte lova att jag kanske inte skriver på morgonen. Vi får se hur mycket tid jag har. Jaja, jag kommer höra av mig i vilket fall som helst babes :)
Godnatt!! Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0