091118 - life's a test

Godmorgon på er :)

Åh hjälp ni anar inte hur fullt upp jag har haft! Jag ska nog inte lova bättre uppdatering i tider som dessa säger jag bara. Jag har slutat lite olika tider i princip varje dag, men mestadels halv fyra då jag ska sluta på A-turer. Sedan har det varit så mycket annat som kommit före. Det beror väl lite på hur man ser det, men bloggen är ju inte direkt mitt liv om man säger så. Så har jag varit så sjukt trött på kvällarna så jag har varken haft orken eller lusten att sätta mig vid datorn.

Igår jobbade jag från 7 till 2 och så åkte jag till stan och fördrev tiden i affärer medan jag väntade på bussen till Målsryd. Sedan bar det av hem, sedan till veronica och hade massa mys :)
På kvällen hämtade mamma och pappa mig och jag åkte in till staden igen för att sjunga med Heidi. Ni förstår inte hur dåligt det gick. Det är helt sjukt, jag var så trött i rösten, allt lät fel och jag hade verkligen no power eller någonting. Jättejobbigt!! :( Så fick jag Please don't leave me med Pink och det är ju power där så jag kan väl inte säga att det gick jättebra.
Jag satt och halvsov hela vägen hem i bilen och när vi kom hem så retade pappa mig massor. Han tycker det är jättekul att retas när jag inte är på humör. Tyckte det var skitjobbigt, var verkligen übertrött och allt bara var åt helvete. Jag grät verkligen, så trött var jag. Jag orkade inte ens se klart desperate housewifes, då är det något fel alltså.
Nu är jag lite mer utvilad däremot, tur det. Ska jobba sen tur idag, så jag börjar klockan tre och slutar halv tio. Väldigt skönt :) samma sak imorgon(y)
Tanken var att jag skulle träna idag innan jag jobbar, men eftersom att jag trodde att jag skulle börja klockan ett så skulle jag träna vid tio. Nu när tiden har ändrats för jobbet så tänkte jag att jag kanske skulle kunna träna vid ungefär 11, så nu väntar jag på att få ett samtal ifrån sjukgymnastiken som säger att det är okej, men de ringer ju aldrig.. börjar bli irriterad! Får ta och ringa upp dom nu.

Nej nu ska jag ta och ringa och sedan ska jag äta frukost.
Vi hörs nog i kväll, det är ju grey's you know ;)

Pöööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0