ååh shoot me!!

SUCK* har precis kollat på Stockholm Arlanda på tv3.se och jag är helt såld. Jag har slaviskt (okej överdrift) följt programmet och jag får sån kick av att kolla på det. Det pirrar till i magen varje gång jag ser en scen innifrån planet då den är i luften, ska landa eller lyfta. Mest då det är dags för take off, det är då det suger till i magen och jag blir så jädra glad, sån sjuk kick!! Det är inte sant alltså!
Pust* just nu vill jag bara kasta ner kläder i en stor resväska och flyga bort någonstans. Jag vet inte vart, verkligen ingen aning. När jag tänker på alla möjliga resorter så finns det inga som känns speciellt lockande. Thailand är så uttjatat av alla så inte det, och inte USA. Skulle gärna vilja åka dit men inte på solsemester kanske? Florida kanske? ^^, mohaha (a) Det enda som känns något så är väl Mallorca isf men samtidigt så vill jag åka till andra ställen. Kanske man kan hyra personlig pilot och få lite privatlektioner och bara flyga jorden runt? eller aa till alla mysiga resorter istället? :) jaaa! låter bra det.

Lets fly come fly awaaaaaaaaaay!!! xD mohaha. Man kanske ska önska sig en resa med sisen eller någon kompis i födelsedagspresent. Jenny nu vet du vad som står allra högst på min lista (a) har redan börjat spara pengar i min fantasi ;) haha.


 
vad sägs om Miami?


Eller cypern?


Eller Mallorca?


Eller Grekland? <3

eller varför inte något franskt ställe i samma stuk?
ååh ge mig! Jag vill uuuutooomlaaands! :( nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0