blääää regn, regn .. massor av regn.

Usch, kan det aldrig sluta regna? Jag var precis ute och hämtade tidningen i mörkret med ficklampa i min hand. Inte kul när regnet öste ner och nu är jag väl så gott som dygnsur.. nästan. Inte orkade jag ha med mig paraply för den lilla stunden. Nejdå. Strax så ska jag fixa lite frukost, ladda med gröt eller müslii, jag måste ha mycket mat nu på morgonen eftersom att jag ska stå mig i mer än 6 timmar innan jag får äta igen. Skulle dö av hunger om jag bara skulle äta en macka på morgonen nu under min APU.

Igår var vi på jul på liseberg och det var hur länge sedan som helst som jag var där (på jul alltså). Tror att jag satt i barnvagn senast så ni förstår ju att det var några år.(..) Allt var jättefint, dekorationerna, sången (lotta på liseberg.. speciellt Tommy Nilsson), musik i övrigt, sällskapet och vädret. Ja vad hände med vädret igår? det blev ju helt perfekt under tiden vi var där. Inget regn överhuvudtaget, utan kallt och jag skulle vilja säga att det nästan var lite snö i luften! Helt underbart, perfekt. Det kommer att kommas ihåg ett bra tag framöver. Men nu är vädret tillbaka i vilket fall som helst så julkänslan varade inte länge den. tyvärr.

Hur gärna jag än skulle vilja sitta kvar här och skriva massvis mer så kan jag inte, nu ska frulle fixas förstår ni ;)
Pööösssheeeej
LIzettte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0