caldo, caldo, caldo., è uomo intelligente!!



Hallå mina små söta godsaker där ute :)

Wooh, igår alltså. Holy mama. Bion var helt underbar!!! ni fattar nog inte, vi satt i salong 1 (alltså den största av alla) och det var fullproppat! När alla fick se Edward, eller aa Rob pattison, så jag lovar: minst 95% av alla tjejer där inne fick kåtslag xD Han är ju inte dåligt snygg!! Några började till och med klappa händerna haha.
Sen var ju inte Jacobs kropp helt fel heller för den delen, vi får ju inte glömma honom. Alla kommentarer i biosalongen under filmens gång, helt klockrena:

person 1: Men måste han springa precis överalllt!?
person 2: .. håll käften det är sexigt!!!!

sjukt roligt vi hade!! jag förstår mig verkligen inte på de som säger att de blev besvikna på filmen, herregud, jag skulle kunna se den hur många gånger som helst. Ge mig Rob!!! hur sjukt är det inte att "förälska sig" i en rollfigur? egentligen? det är ju helt vicked.

aja,. måste köpa böckerna och läsaläsaläsa nu!! önskar mig dom till jul men vet ärligt talat inte om jag kan vänta så länge. helt besatt. 7 månader kvar till nästa film!! ;)

haha. nej nu måste jag dra mig. Veronica kommer vilken minut som helst så jag ska röja undan lite i rummet mitt, hon ska dessutom sooova här :D myys!

Btw, Grattis till fanny :) pusspådig!

Vi hörs snart igen,
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0