091101 - even is the sky is fallin' down

Hoola!

Tjjaa där ute, trött som jag är så har jag knappt gjort någonting idag.
Har legat vaken till och från hela morgonen, mest från i för sig, så när jag tillslut bestämde mig för att gå upp så var klockan nästan tolv. Jag tog igen sovmorgonen idag eftersom att jag fick gå upp tidigt igår. Tyckte att jag förtjänade det! Det blev en redig frukost också, vet inte varför men det har bara blivit så att jag äter massa.. nyttigt såklart. Inte nog med det så äter jag frukt till också! :O hör och häpna! är ju lite stolt dock :)

Snacka om att jag var trött igår när jag bloggade, shit. Ni såg ju bara själva, skrev fel datum till och med xD så illa var det hehe. Men det var trevligt igår i vilket fall som helst. Flickorna var ju snälla, de lekte för sig själva och kom snällt och störde lite då och lite då x) Simon och hans kompis hade hans saker för sig. Jag behövde ju inte göra speciellt mycket som tur var. Jag var väl bara där för att finnas till om något skulle hända.

Men ni skulle veta vilket öde vi blev utsatta för när vi stannade för att tanka på vägen hem. Vi hade någon rabatt-sak så vi skulle tanka med kassa och när pappa skulle få rabatten avdragen så krashade typ datorn xD så vi satt i nästan 45minuter vid den där jädra macken och väntade medan stackarn i kassan försökte fixa problemet xD Ingen kunde ju handla någonting där inne, typ 7eleven stuk, haha poor guy.
När vi väl kom därifrån så åkte vi till 2 kyrkoplatser. Å, jag älskar att gå på St sidfrigds på Halloween, det är så underbart fint! Visst kallt var det, men ni som har varit där då vet jag vad jag snackar om. Det är ljus överallt och lagom många personer. Eftersom att det är kullar där det finns gravar och det är ljus där också så lyser det verkligen överallt. Det är en syn. ah.


När jag har hittat min kamera så ska jag lägga upp lite bilder ifrån igår promiiise. Det var ju år sedan känns det som! Pöööss på er
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0