091104 - the cooold

Hallå där :)

Åh vad härligt att sluta tidigt idag. Jag hade en riktig lektion och det var engelska som höll på i 1h40min. Det var en väldigt soft lektion så den gick snabbt . Alltså slutade 10:40 (:(: Tidigare imorse så gick jag på supporttiden, psykologi. För er som inte vet vad supporttid är så är det så att om man ligger efter, behöver hjälp eller vill ha mer tid till att skriva uppsatser eller dyl. i något ämne så kan man gå till den salen som ämnet är undervisas i och så får man den eventuella hjälp man behöver.  I vilket fall som helst.. igår såg vi på film i psykologin och på senast fredag så ska en uppsats vara inlämnat om den. Så därför gick jag till psykologin för att se filmen igen och anteckna lite bättre och fräscha upp minnet ;)

Tanken är den att jag om en litenliten stund ska börja gå igenom och påbörja skrivningen av uppsatsen. Samt att vi har prov i datakunskap imorgon så jag måste ladda ner ett det programet som vi ska ha prov i. Det är ju bra om man kan sakerna. Man kommer ihåg vissa saker en liten stund och andra längre. Men de lättaste sakerna som det säkert kommer frågor om de har man glömt någon minut efter att man fullgjort uppgiften xD

Ja, nu blir det lite bloggläsning och sedan får jag sätta igång :) förresten, jag har blivit förkyld :(:( buhuu. APU nästa vecka, lucia, sjukgymnastik.. nej jag håller på att vitaminboosta mig nu. Måste bli frisk igen! Så jag äter tabletter som ska få bort förkyldningen även fast den brutit ut så det är bra.Dricker vitamindryck x2 och massa annat. Måstemåstemåååste bli frisk.



Såhär såg man ut idag. Det är inte lätt att se snygg ut med joggingbyxor i skolan och så vill man ju gärna ha lite större och tjockare tröjor eftersom att det är så ruskigt kallt ute numera! Men såhär såg jag ut idag anyway, varmt och skönt med stora halsduken :)



Åh, finns det något som pushar en bättre till att göra ett bra arbete än godsaker? för mig är det utan tvekan mintchoklad! underbaart. Det ger mig en bättre stämning och jag kan koncentrera mig mycket bättre. Konstigt va?men så är det! det funkar för mig :)

Nu ska jag fixa skolsakerna och så hörs vi senare :)
Pöösshaaj,
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0