get your best clothes on, the weather is wet today ;)

Hejhopp suckers :)

gissa om jag är trött idag? jag har hunnit med mycket tycker jag, sovit länge (rättning: längre än de senaste dagarna), tränat och jobbat!! Det kanske inte låter speciellt mycket men det har tagit på mig. Verkligen!
Snacka om att jag kände mig duktig efter träningen, låg i och jobbade som tusan. Men det förstörde jag snabbt genom att äta en halvkebabrulle mums :)

Började jobba klockan 3 till halv 10 så jag är trött som sagt, det tar på en att jobba sent!! och till råga på allt så missade jag ju grey's anatomy :O:O intebra,intebraalls :( får se reprisen när nu den är eftersom play-kanalen tydligen ska ha betalt för att se dagens program. Blä på dom. 
 
Imorgon börjar jag också klockan 15 men som tur är så kan jag sova till 12 omjag vill, lövely :D:D mohaha

Pöööössss
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0