grove.slam.work.it



MMHH, lyckad lördag alltså. Skulle ju åkt till Veronica och haft trevligt men vår bil vägrade att starta. Antagligen var det batteriet eller oljan. Vet inte vad :S men alla lampor funkade och radion likaså, men ville motorn starta? nej. Så det blev inget med kvällens planer och JA jag kollade bussar men de gick inte bra tider tyvärr. Tråkigt värre. Så nu sitter jag och dricker champis, äter choklad och kollar på Die Hard 4.0 för första gången. Där ser man, där ser man.
Nästa helg blir det veronica iallafall och så blir det nog utgång med mickan! Äntligen, det var såå längesedan! längtar något enormt.

Nu ska jag somna vid tv:n av uttråkning!!! Hoppas ni inte har lika tråkig lördag som jag!
Pööössssssssss på er sötnosar! :)
XOXO Lizette

Kommentarer
Postat av: Matilda

För att göra dig lite gladare så satt jag och pluggade hela kvällen ;)

2009-11-15 @ 10:36:29
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0