hnjbnj (skrivet med min panna, tänkte att man kanske kunde skriva ner sina tankar på det sättet.. gick la sådär?)

JUSTDE :O:O faaaaaan också!
Jag skulle ju göra filmanalysen idag :S tanken var att jag skulle spendera hela dagen åt att göra klart den så att jag skulle slippa göra det i sista minuten någon annan gång. Jag har nämligen det på känn att det kommer bli så. Men sedan kom det att jag skulle färga mitt hår, som för övrigt blev fierce, och sedan vaccinationen för svininfluensan, som för övrigt inte känns av eller kändes då heller överhuvudtaget. Tänkte att: nej jag kan fixa det efteråt, det blir ett mysigt sätt att spendera kvällen. Favoritfilmen och popcorn, men neeeejdå. Sedan kom bror min och då glömde jag väl det och social som jag var så .. aa ni förstår nog. Det är jobbigt att vara så snäll som jag är ibland ;) hihi

Nej och sedan blev det ju prat om först Morgan. Ni vet han i Ullared. Som sedan ledde vidare till Kenneth i Stockholm Arlanda och då blev det att jag blev vääldigt sugen på att se den serien och aa. Sedan sket sig allt. Kom på först nu att jag skulle sett den och haft det mysigt. Men neeej! OKej, jag har lite mysigt iallafall. Har nämligen fått upp fina adventsljusstakar och stjärnor i mina fönster och lite annat smått och gott, happy!

Nej gott folk! Nu får jag krypa till kojs, ska jobba imorgon igen. Tidigt som bövelen och trots det att jag inte är alls trött så vore det kanske bra att göra det som låter bäst just nu om man tänker på morgondagen. Oj vad vuxen jag låter. Jag kommer bli en sån som lägger sig 12 timmar före man ska upp igen. Uscha, hemska tanke. Nej jag får faktiskt gå och lägga mig så jag får sova 8 timmar varje kväll. Då sover man inte för länge iallafall!!

Pussaaaa
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0