nu har aladin reklamen börjat igen. med andra ord är det jul på g.

Bläääh!
Jag dör nog av trötthet. Helt ärligt. Jag är sjukt trött. När klockan var tre så satt jag på bussen och jag var nära att somna flera gånger. Fick kämpa med att hålla mig vaken. Uscha. Jag funderar på om jag kanske ska ta och koka lite kaffe för att piggna till lite, men jag vet inte kaffe är ju inte jättegott :S
Dagen har gått jättesnabbt i övrigt och jag har till och med hunnit med att köpa lite julklappar under dagen vilket känns ganska skönt, två julklappar mindre att fixa (y)

Nej, nu känner jag att jag inte har någonting att skriva om så jag pyser upp och kokar lite te och äter knäckebröd (y) låter braaa!! förresten, har fått skolkatalogen idag.. ja vad ska man säga? man har söta vänner iallafall. Då vet man att skolan är säker! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0