Pull on your best moode. smile. and let's go..!


MOhaha, nu har jag bråttom :S


Hejhejhallå!

Ska snart iväg till träningen för att bygga lite muskler och som förhoppningsvis bidrar med att jag tillslut får ett helt läkt ben i slutändan hihi. Satte mig bara här vid datorn för att ladda min iPod och dumt nog fastnade jag. Jag som inte ens har ätit frukost eller klätt på mig ska åka om 40 minuter :S aaaaaah!! lite panik `:O

Jaja, skriver snabbt.. jag ska iallafall klippa mig senare idag, halv fyra, så det är därför som jag ska träna såhär "sent", föredrar att träna tidigare på morgonen i vanliga fall. Sedan vid nio ska jag bio New Moon of course, men eftersom att det är några timmar mellan bion och de att jag har klippt klart mig så tänkte jag att jag och jennysis kanske kunde ta en fika och prata och sånt mysigt :D så blev det också! Jag orkar nog inte åka hem mellan fikat och bion så jag stannar i staden ;) mohaha.

Detta var dagens inlägg, kanske kommer mer ikväll.. vi får se. Annars får ni läsa om min underbara dag imorgon eftermiddag, ska nämligen sjunga på Skenstaboa imorgon klockan 11 :) weei. Bilder kommer I promise ;)
Nu ska jag ta och äta frukost :) Pöööösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0