sleepytime




Hejhopp,

åh gosh vad trött jag är. helt sjukt. Det är knappt att stora bokstäver orkas med att fixas x)
Känner mig så otroligt jävla tråkig genom att sitta hemma. Var sjukt sugen på utgång men så blev icke fallet av någon anledning. Kanske för att jag inte hade någon att hänga på? kan vara anledningen men jag är inte säker..

 Tänkte att imorgon blir det utgång istället men eftersom att jag fortfarande inte hittade något ställe så blev det inte så utan kvällen ska spenderas med veronica, och hon är ju mysig inte sant? (; Nu kanske vissa tänker att det kommer en till helg snart så ska jag bara be att få tala om att då jobbar jag.. hela helgen .. så det lär ju inte direkt bli någon utgång där inte. Pust. Nu vart det jobbigt som Bobby säger. ashemama. Nu ska jag nog sova, det är helt sjukt vad trött man blir av att inte göra någonting. Fast jag var ju i för sig och tränade i morses så ingenting skulle jag kanske inte sagt att jag har gjort.

Skitsamma, inte intressant just nu.

Nu ska jag nog sova.. tror jag - det återstår att se helt enkelt :)

Pöösshaaj& godnatt
Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0