soon there will be no more pain

Attans bananer, jag som skulle vara duktig.
Jag har en hel vecka framför mig med jobb, jobb och jobb med bara en ledig dag. Därför tänkte jag att jag kunde sätta igång med svenskauppgiften som vi har, nämligen att skriva en filmanalys om valfri film. Jag valde Notting Hill (snälla, vad trodde ni annars?) världens bästa film ungefär. Så nu när jag har sett mer än 3/4 av filmen så har jag så sjukt ont i huvudet så det nästan är synd om mig.
Fråga mig inte varför jag fick för mig att sätta mig vid datorn då men så blev det. Har fastnat lite i tänkandet om filmen också så det gör ju inte det hela bättre direkt.

Nej, nu ska jag ta och äta mig tjock på chips och recover. Det blir nog tidigt sängläge ikväll tror jag. Det är kanske det som är fel? måste tänka på att jag ska orka sjunga imorgon kväll också, vara utvilad när morgonen kommer!

Pust, pust. Just det, chips var det!
Vi hörs,
XOXO Lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0