the master of cooking/ sry för avbruten uppdatering igår..



haha, ooom jag är mästerkock! Jag gjorde en väldigt enkel och god rätt nämligen tacokyckling och ris, jääättegott! :) det tråkiga med att laga mat är att det tar evigheter att laga och 10minuter att äta upp *suck*. 
Men om ni någon gång blir bjudna på middag hos mig så blir det god mat iallafall ;) haha

Om bilderna som jag lovade tidigare: jag trodde att det fanns fler bilder som var roliga men det fanns knappt några alls från när jag var med, typ vandringen. Bara bilder därifrån. Men det finns bilder på mig och min ministing till kusin Ellen. Men eftersom att mamma inte hittar sin sladd till datorn så kan jag inte lägga in det. Men ni får en annan bild på min kusin istället :)



Söt va?


Jag skulle skicka iväg inlägget snabbt för jag skulle precis iväg till luciaövningen igår, men min datorn tog sånn himla tid så jag trodde jag avled. Därför fick inlägget komma nu idag. Hoppas ni inte är allt för besvikna på min dator.
XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0