091030 - on mars

Hejhejhallå!

Fick gå upp tidigt som tysan imorse, 07:00! MAAH. Anledningen var den att mamma, pappa och jag skulle åka till mina kusiner i småland. Alltså innebär det att vi får åka bil i ungefär 1½ timmas bilfärd för att komma i rättan tid.

I vilket fall som helst så sitter jag iallafall vid datorn här nere nu medan de resterande, med andra ord alla föräldrar, är ute och vandrar. Själv får man stanna hemma med småkusinerna som sällskap. Jag är ju inte speciellt bra på att gå utomhus än så jag fick stanna hemma, det var inte mer än så. Småttingarna ville inte attjag skulle vara själv så aa, nu sitter de där nere och spelar något spel på mobilerna eller nått. Ja, den minsta är 6 år idag och även hon har mobil. Tänk vad tiderna ändras. Jag fick min första när jag var.. typ 13 eller nått :S gaah.

Eftersom att jag inte vant mig vid att ha smink än , med all tanke på tiden på dygnet och dessutom att det är loov, så svider mina ögon som jag vet inte vad. Svider gör det iallafall!
Känner för detta ordet: baajs. Gud, småland gör mig omogen :O ;oD haha.

Ikväll får jag vara hemma. Så är det med den saken. Så fort jag kan så ska jag ut och leva livet, det kan ni skriva upp :o) Weeei.
XOXO Lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0