BussBlä.

Åååh, jag blir så trött. Som vanligt så var det fullproppat på bussen. Blää. Varje morgon är det samma sak, vi som är ifrån målsryd och de hållplatserna efter får ju stå upp. Släng av dom ifrån länghem vid lockryd och sätt in en andrabuss som får ta upp dom.  Ta upp dom ifrån aplared också de är också många. De som är de sista hållplatserna i aplared och målsryd plus de drabbas ju, alltid. Jag har hört det ryktas om att det ska sättas in en extra buss. weei, bra!! :O) Iförsig behöver jag inte tänka på det mer..kanske.., jag ska ju opereras på måndag och kommer få gå på kryckor. Åker jag med de bussarna och få stå upp så .. aa. Det blir inte kul. Tror ju inte heller att folk kommer flytta på sig för att byta plats med en med kryckor heller. Nonono. Jag kommer få stå upp och stå ut med det mesta har jag en känsla av. Aaasch, don't care anymore.

Imorgon blir det staden och kanske träning, vet ej. Sola blir det i vilket fall som helst och så ska det letas färgstarka prydnadssaker :) melike. Hoppas man hittar något finfint. Ska köpa några bokstäver i en ny favoritaffär iallafall, ord& ton. De ska sättas upp på väggen och det ska stå: Lycka! :) utan utropstecken. funderade även på hope eller dream. Men jag föll för lycka :)









en lite full buss, inte dagens bild men bilder ifrån våran buss-situation hittar man överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0