friday.. live



Tjollahopp!

Jag är verkligen sämst på att uppdatera, ni får ursäkta! Idag slutade jag 10:50 vilket var hur skönt som helst. Hade verkligen inte klarat av mer för jag var dödstrött. Vet inte vad det är med mig, har varit såhär några dagar nu :S skönt att det är helg nu i vilket fall som helst! Jag höll på att åka förbi målsryd för jag somnade i bussen, hihi busigt, men som tur var så vaknade jag i rätt tid! Pjuuuh! :)

När jag kom hem fixade jag makaroner och köttbullar och kollade på lejonkungen 2, vilket var ååår sedan, men gud vad jag tyckte det var kul att se den! haha, jag kan ju nästan varje replik i den filmen hihi, jag älskar den filmen!    När jag väl kollat på en teknad film så tog jag en till, denna gången blev det tummelisa. Haha, den är såå kul xD shit, tänk att man verkligen ville vara henne och satt och sjöng med henne för några år sedan!
Ikväll kommer bror min hit och vi ska äta gott osv. det blir trevligt :)
Vi hörs senare, titta in då vettja! :) Hang in there people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0