elfsborgsmatchen!



Kollade på elfsborgsmatchen mot AIK med morfar igår. Det var pissväder men det var tur att vi satt under tak så slapp vi bli blöta iallafall :) Kommer inte riktigt ihåg när regnet avtog, det kanske till och med var precis innan matchen.. hm, strunt samma! Det var riktigt kallt och vinterjackan och massa tjockatröjor fick hoppa på mig.
Hur gick matchen kanske ni undrar? Jo det blev 0-0. Elfsborg hade det bättre spelet i andra halvlek men jag tyckte inte att någon av dom spelade speciellt bra. Och hur kunde de ge anders svensson titeln som matchens bästa spelare? jag såg han knappt. Han kanske var bra men jag tyckte Ante Covic var bättre än han i sådana fall. Jaja, never mind. Men domaren å andra sidan.. dum i huvudet. Hade han druckit? hur kan man missa tre hands? döma massa onödiga frisparkar? missa en solklar straff osv? han är ingen favorit just nu. BU på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0