GÄÄÄÄÄÄSSSSSSPPP

hjälp mig! Jag orkar inte röra mig. Jag är otroligt trött. inte bra. halva min kropp har somnat. Det enda som existerar just nu är datorn, det jag ser framför mig, inget annat. jag känner inte min kropp nedanför midjan, de delarna har somnat för läänge sedan. Det är precis att mina armar hänger med fast de är också på gränsen till att somna de med x) Mitt huvud är som bomull, som om man har tryckt två kuddar på var sida av öronen, eller aa, huvudet. Jag hör knappt någonting. Allt känns mjukt och varmt och.. borta. Bläää.

Nej nu får jag ta mig i kragen och grab the kryx och ta mig till badrummet och plåga mig igenom tandborstningen. Finns det någonting värre att borsta tänderna när man är trött? min personliga åsikt är: nej!!!!! Man är trött och orkar inte röra varken på sig eller sina armar. Då blir det ju inte riktigt ändå?, dessutom så blir man ju i 90% av fallen alltid pigg när man är klar, om bara för tillfället, men poängen är ju då att man ser ju ingen anledning till att sova om man inte är trött, inte sant?
Jaja, nej nu orkar jag inte sitta här längre.      
Orkar ingenting just nu. Kan det vara en bieffekt av alla tabletter som jag äter kanske? ;) haha, kalla mig numera drogade Lizette xD DAAHBAAHMAAH! Nej gott folk, godnatt! sov gott! Ni får måånga fiina roooliga inlägg imorgon som ni kan njuta av! Så glöm ffs inte att kolla in bloggen då ;) hihi. Jag kan vara busig när jag är trött också :)

BLÄÄ!! Nu slipper ni mig i några timmar, lucky you? tänk då mig som alltid får stå ut med mig själv!! Stackars mig! Stackars mina föräldrar, otur för dom att jag fortfarande bor hemma! Bad luck you guys! PÖÖÖÖÖÖSSSSSGODNATT! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0