here's the revealing! :)

Hallå gott folk! Här kommer det som jag med mitt avslöjande om vad min hemlis har varit.. är du beredd?

Okej såhär är det.. imorse vad jag i toarps församlingshem och provsjöng för toarps lucia. Mamma hade anmält mig (jag var helt ovetande om saken) och någon/några mer/flera. Det är personer som vet om vem/ vilka det är men de vill inte säga det än. Men, nuså. Här är saken: jag gick vidare! Så nu är jag med i toarps lucia :) kul va? har varit skitnervös sedan i tisdags då dom ringde ifrån damkommitén men så fort jag börjat sjunga så försvann nervositeten! Jag fick välja mellan 3 olika låtar och jag valde "en stjärna lyser så klart". Hon tyckte att jag satte den solklart, själv var jag inte lika nöjd men ändå det gick inte dåligt, tydligen! :) hihi. Aja, så ska jag ta kort nästa måndag. Sen får ni ta mej fanken ta och rösta på mig ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska jag allt göra! Lycka till! :D

2009-10-11 @ 12:58:38
URL: http://matildajarback.blogspot.com/
Postat av: Sis

Du ska få en massa röster!! =)

2009-10-12 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0