In need of ben and jerry's




Aaah, guuud mitt been! Jag dör nästan. Jag har sjukt ont men jag vågar inte ta de starka tabletterna eftersom att när jag tog de igår morse så fick jag biverkningarna: trötthet. Jag höll bokstavligt talat på att somna och slå huvudet i bänken, skitjobbigt. Fick kämpa för att hålla mig vaken, ansträngde ögonen så att jag började skela istället xD såå fult. Slumrade till några gånger men vaknade av att min nacke inte orkade hålla uppe mitt huvud x) Vill inte att detta ska hända idag igen förstår ni.. men aa, jag har ju grymt ont så det kanske är det bästa?
Jag har varken pengar med mig och jag åker taxi hem så.. det är inte speciellt kul. Jag vill sååå gärna ha ben and jerry's nuuU! MAAH! BLÄÄ. KILL MEEE! nej gör inte det men ni fattar poängen right?

Imorgon ska jag ha två kanske tre prov på samma dag. Samma dag. Fattar ni vad jobbigt? Först ska jag göra medicinprov om sjukdomar ..typ åderförkalkning och sånt. Sedan kanske jagska ha engelskaprov i oregelbundna verb (dock inte speciellt jobbigt) och sedan klockan 15 (efter skolan, jaa såå kul!X| ) så ska jag och matilda ha matteprov. bajs, det är inte kul att missa saker för att ta igen senare. Speciellt eftersom att vi har lov nästa vecka också! Usch vad jobbigt med sånt här. men, men vi går ju ut på APU snart så det blir sköööj :) mohaha! aja. Nu ska jag gå och dränka mig i smärta!

Pööözzhaaj, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0