it's that time now..


Jacka - lager 157, väska - MQ, flanellskjorta - pappas, linne - nelly.se, jeans - gina, skor - skopunkten.

Hej där ute! :)

Vilket väder det är ute! skulle nästan kunna tro att det är en bit in på vårbiten :) längtar dit. Tog lite kort när jag ändå var ute och man ser verkligen att hösten börjar komma nu om man kollar närmare. ååh.

Provet som vi hade idag gick rätt så bra kändes det som, fick skrivkramp obeskrivligt många gånger, som alltid så var jag en av de sista att vandra ut ur klassrummet efter provet. Jag använder all tid jag får.. och gärna lite till, hihi. Skolan slutade tre minuter i två och jag och Matilda skyndade ut till bussen för att ta den till resecentrum. Vi tänkte att den skulle komma någon minut efter vi kommit dit men tyvärr blev det inte så och när jag väl kom på att jag kunde gott istället så var det försent för jag visste att jag ändå skulle missat bussen. Satt med Sofia på rese och väntade tillsammans med henne på hennes buss och sedan höll jag på att somna i väntan på min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0