RAAARW, greeaaat? I am great!

Oh my, gissa om jag är trött? inte! Jag har sovit i knappt två timmar i natt. Somnade klockan fem och fick gå upp strax före klockan sju, great! Det är ju egentligen inte konstigt att jag inte sov någonting eftersom att jag sov extra mycket på morgonen och långt inpå eftermiddagen. När jag väl bestämde mig för att gå och lägga mig så var klockan ungefär fem över ett. Så hade jag ju inte ens varit uppe i tolv timmar, inte konstigt att jag inte var trött. Vet ni vad jag gjorde? först läste jag lite tidningar och sedan läste jag till provet, mitt i the freekin' night. Udda eller vadå? Tror att det blir lättare att somna ikväll iallafall, får försöka att inte somna nu under dagen bara. Det känns som om klockan är låångt inpå natten just nu, trots att den bara är tio över ett.. knappt. Jag får helt ebnkelt hitta någonting att sysselsätta mig med för att inte somna. Blääää. Jag dör av uttråkning, borde kanske läsa läxor.. fast å andra sidan så skulle jag somna på noll och ingenting om jag skulle ta mig an det x) haha, vi får se vart vinden för mig x) vi hörs med bilder och mer "intressant"- info om mitt drömliv ;) haha.

XOXO Lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0