I'll give you: Lizette




Hallå eller ;) Jag hade sovmorgon i morse, vilket var otroligt skönt kände att det behövdes sovas lite längre. Skulle haft supporttid om jag skulle behövt det, men bra som man är så slipper man ju det mohihi ;)
 
Känner ett stort behov av en dusch just nu. googlar modeller så man känner sig ju inte så jättefräsch eller smal när man ser deras retuscherade kroppar och ansikten med perfekt sminkade ansikten.. njaa. Vet ni vad? nu ska jag skita i det, bra va? jag tänker gå raka vägen till badrummet och tvätta bort mascaran, duscha och sedan ta på mig stora mysiga, sköna myskläder :) confidence goes upstairs. yesbox. Har fått en sådan egoboost just nu. Kan tyvärr inte tala om vad som ligger bakom det.. förutom att jag har fått tillbaka lite prov, men iallafall, tillbaka till den egentliga anlednigen. Blir det som jag hoppas så kommer jag tala om det för er, promise you that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0